Klacht: Onbekende incasso?

op 19 juli 2017 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Goede dag,
Van EDR ontving ik een incasso brief betreft een voor mij onbekend bedrag. De desbetreffende factuur zou dateren 14-1-2012.
Zojuist de nummers proberen te bellen die aangegeven staan, maar deze zijn niet bereikbaar. Ik heb mijn gegevens achtergelaten voor contact, maar lees overal dat dat hem niet gaat worden. Daarbij staat in de brief dat er binnen 7 dagen betaald gereageerd dient te zijn.
Naar mijn mening is de factuur sowieso verjaard. Ook ben ik erg benieuwd waar deze factuur van kan zijn. Ik heb nooit een originele- óf herinneringsfactuur gehad. Ik ben in de tussentijd wel verhuisd, maar mijn vorige adres was bij mij ouders, dus zou geen issue moeten zijn betreft postverzending.
Het gaat overigens over een factuurbedrag €43.28 met een rente van €0,17 en verhoging van €37,00. Geen hoge bedragen, maar het voelt niet goed om dit ‘zomaar’ te betalen.

De factuur is 5,5 jaar oud, lijkt mij verjaard en behoord kwijtgescholden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Hakwei87