Klacht: Onbekende factuur

op 10 augustus 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Naar aanleiding van een hypotheek ben ik erachter gekomen dat ik BKR geregistreerd sta. Dit was voor mij een grote verassing, verbaasd heb ik mijn registratie bij het BKR opgevraagd. Wat blijkt dat het om een rekening gaat van de firma Neckermann uit 2011. Dit zou nu bij Vesting Finance liggen, na contact met Vesting Finance heeft de dame aangeven dat ik niet de Euro 277,- moest betalen die bij BKR geregistreerd staat maar nog even zo\\\’n Euro 300,- er boven op. De rekening heeft de dame naar mijn mail adres gestuurd. Op deze mail heb ik geantwoord dat ik een gespecificeerde rekening wil zien, de volgende dag toch even gebeld of ze de gespecificeerde rekening dezelfde dag kunnen versturen. De rekening van Neckermann heb ik inderdaad gezien, hierop staat al duidelijk vermeld dat er toen al (dus 2011) werd betwist over misbruik van het adres. Bewijs stukken mogen ze volgens de andere medewerker niet doorsturen i.v.m. hun beleid! Nog steeds staat de wet boven alles, en ga ik hier niet mee akkoord ik had dan ook graag de stukken gezien. Nog nooit heb ik eerder van dit dossier gehoord, nooit heb ik contact gehad met Vesting Finance over dit dossier dus ik ga hier natuurlijk absoluut niet mee akkoord, sterker nog ik vecht het aan. Daarnaast heb ik ook de eigenlijke verjaring van het dossier benoemd, hiertegen ben ik ook in beroep gegaan.

De BKR registratie in naar mijn zienswijze op grond van bovenstaande feiten ongegrond, mijn verzoek is dan ook om de registratie bij BKR in te trekken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 15 augustus 2017 om 10:59 geantwoord