Klacht: Onbekende afschrijving

op 11 mei 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister 10 mei 2016 ben ik op Heerlen station ingestapt in de bus richting SITTARD (Lijn 41), vervolgens ben ik in Hoensbroek (akerstraat/demstraat) uitgestapt.

Vanochtend wil ik inchecken in de trein… SALDO TEKORT!

Vervolgens keek ik het na, ben ik uitgechecked in Kerkrade, GaiaZoo???

Waardoor ik vanmorgen weer extra kon gaan opladen omdat ik saldo tekort had voor in te checken in de trein.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn geld terug gestort word, en Veolia eens aan hun service werkt want wat ze nu aan het doen zijn is 10x niks....

mijn vorige klacht word " onderzocht " wat onderhand al 2/3 maanden geleden is en ik er tot op heden niks over hoor...

als er in zuid-limburg een ander openbaar vervoersbedrijf was buiten Veolia was ik ALLANG overgestapt... Het is dat is noodgedwongen MOET blijven...

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Noureddine Ibrahimi