Klacht: Onbekend dossier

op 16 februari 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Bij het opvragen van het openstaande bedrag van de vordering waar wij een regeling voor hebben getroffen, kwamen wij er achter dat er een 2e dossier was bijgevoegd. Van dit dossier zijn wij echter nooit op de hoogte gebracht.
In 2013 hebben wij een aanvraag schuldhulpverlening gedaan bij GKB Nederland. In 2014 is er contact geweest via hun met GGN voor het openstaande saldo. De 2 dossiers die wij van GGN hebben ontvangen Zijn hierin meegenomen en afgerond.

Helaas kwam GGN 6 maanden na de start van de schuldsanering met een nieuwe vordering aanzetten voor een bedrag rond de €200 hier hebben wij een regeling van €25 per maand afgesproken. Maar na 2 jaar werd er nog steeds verwacht dat we betaalde, dus hebben we opgevraagd hoe dat kon. Nu blijkt er een ander dossier te zijn bijgevoegd.

Eerst wordt er in de mail aangegeven dat zij deze vordering aan de GKB hebben overgedragen in januari 2014, maar dat zij hiervoor niks hebben geregeld. De GKB geeft aan geen andere dossiers van GGN te hebben ontvangen dan de dossiers die wij hebben ontvangen.

Nu geeft GGN aan dat zij een regeling hadden getroffen met IDO schuldhulpverlening van €25 per maand. Wie deze partij is mag Joost weten.

Wij zouden per post de communicatie ontvangen tussen de GKB en GGN en de dossiers over de vordering. Waar het is heen verzonden, welke data, hoe het is afgegeven ed. Want wij hebben echt niks.

Nu noemen ze het dossier kpn/Telford en die is meegenomen in de kwijting van de GKB.

Duidelijkheid over de vordering. Alle stukken die zijn verzonden.
De communicatie tussen de GKB en GGN zodat "de fout" kan worden ontdekt en hersteld.
En uitleg over IDO schuldhulpverlening want die partij is bij ons onbekend.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht miss-badeend

8 maanden geleden - Wij hebben telefonisch contact gehad en het vonnis en de andere brieven zijn gestuurd naar post/woon adressen die op de momenten van verzending niet van toepassing waren. Zo is dus ook het vonnis nooit op het geldende adres bezorgt. Dit hebben wij na het telefoongesprek waarin we eindelijk datums en adressen hadden ontvangen, hebben we dit vergeleken met het gba en bleken de poststukken naar de verkeerde adressen te zijn verzonden. Waaruit blijkt dat wij idd niet op de hoogte waren van de vordering. Nu geven ze aan geen contact te hebben gehad met de schuldhulpverlening terwijl per mail wordt aangegeven dat ze dat in 2014 wel hebben gehad. Al met al hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen van ggn. Niet via deze klacht, niet via de klacht via hun website, niet op de mails die we hebben verzonden.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 23 februari 2017 om 15:41 geantwoord

Geachte heer en / of mevrouw,

Helaas kunnen wij met deze gegevens uw dossier niet vinden en bent u telefonisch niet bereikbaar.
Graag ontvangen wij van u in verband met de privacy uw gegevens. Wij sturen u vanuit onze klachten afdeling een e-mail waarin wij uw gegevens opvragen.

Zodra wij uw gegevens ontvangen, beoordelen wij uw klacht inhoudelijk.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit.

Heeft op 09 april 2017 om 12:27 geantwoord

Er is helemaal niks opgelost! Ze vertellen allemaal wat anders en ondertussen komen ze beslag leggen terwijl ze zelf geen tijd hebben om op het voorstel van de schuldsanering te reageren.
Het gaat nu om dossier 908826 terwijl dossier 11648753, volgens jullie ene medewerker (per email) dit dezelfde dossiers zijn. Per telefoon zegt men van niet maar die kunnen ook niet vertellen wat het verschil dan is in die dossiers.
Dossier 11648753 is volgens de ene medewerker gesloten en behandeld tegen finale kwijting en volgens de andere medewerker niet.

Los het nu maar eens echt op. Pak de dossiers erbij, en stuur ze een keer naar ons want dat hebben we de afgelopen 7 jaar nog niet gehad. En loop het systeem en de medewerkers eens na want jullie praten elkaar tegen.

Alle klachten die gemeld zijn door miss-badeend