Klacht: onbekend bedrag

op 19 juli 2017 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op mijn rekeningafschrift een betaling ontvangen van 47,12 euro (dd 08/05/2017 om 21u07), afgerekend met kaart 1102 of 1104, maar kan deze niet terugvinden via jullie zoekfunctie. Ik kan me deze betaling ook niet herinneren.
Kunnen jullie mij meedelen waarvoor deze betaling is gebeurd aub?
Alvast bedankt
Mvg, K Velghe

Gewenste Oplossing:

vermelding bij welke bedrijf er is aangekocht

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KVELGHE