Klacht: Onbekend adres

op 14 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Enkele dagen geleden een pakket terug gestuurd naar de verkoper omdat de maat niet klopte. Nu zie ik online via track en trace dat het pakket terug naar mij gestuurd wordt omdat het adres niet klopt. In het verleden heb ik reeds op exact dezelfde manier een pakket terug gestuurd naar exact dezelfde verkoper, met exact hetzelfde adres. Bij deze vraag ik me af wat ik nu moet doen? Ik ben zeker dat het adres om mijn pakket klopt. Het heeft me €16,4 gekost om het pakket te retourneren, met als gevolg dat het pakket terug bij mij geleverd gaat worden. Wat ook wil zeggen dat ik nog eens €16,4 zal moeten betalen om het effectief geleverd te krijgen. Hoe zal dit probleem opgelost worden en hoe zal ik hier financieel tegemoet gekomen worden?

Ik zou graag hebben dat het pakket op kosten van post nl opbieuw verstuurd zal worden, of indien mogelijk het pakket niet naar mij terug sturen maar gewoon naar de ontvanger aangezien het adres klopt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 september 2017 om 14:26 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Roekens,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet correct is verlopen, mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u ingevulde gegevens zie ik dat u woonachtig bent in België. Ik heb echter geen inzage of informatie over zendingen die door PostNL België bezorgd worden of vanuit België verstuurd zijn. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met PostNL België via http://www.postnl.be/contact/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Witser