Klacht: Onbehoorlijk gedrag van uw medewerker

op 14 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer,
op 30 – 5- 2016 namiddag is een medewerker van uw dienst met een pakket bij ons aan de deur geweest.
Hij had zijn vrachtwagen op onze veel te smalle oprit staan. Door de hevige regenval was deze aan het verzakken.
Verder liep uw medewerker 2x door de bloemen van mijn voortuin.
Toen ik hem hierover op een rustige manier aansprak, werd hij brutaal. Ook hier zei ik iets over.
Hij pakte zijn pakket liep weer door de bloementuin (dit had ik dus net uitgelegd) en is verdwenen.
Ik heb geen naam van de heer of nr van het pakket maar vindt het in elk geval geen service en zeer onbehoorlijk gedrag. Verder is mij nu ook niet duidelijk wat er verder gebeurd?
met vr gr
J. Poelma

Een reactie van u wanneer ik het pakket wel geleverd krijg en een excuses van de heer in kwestie.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Ik heb getracht uw zending te traceren, maar helaas zending resultaat op uw adres. Om na te gaan welke chauffeur dit is geweest en van welk depot, heb ik meer gegevens nodig. Heeft u van de afzender de track & trace code nog of kunt u deze voor ons opvragen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Manon namens het webcare team van DHL Parcel

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:07 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door jacmar