Klacht: Onbehoorlijk gedrag bezorger

op 01 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Op 20-4 heb ik bij jullie telefonisch een klacht ingediend over een bezorger.
Deze man is erg ongeduldig bij bezorging. Buiten gebruik te maken van de voorbel denk hij ook dat het sneller gaat als hij hard op de ramen klopt.
Daar heb ik hem op aangesproken, waarna hij weer vertrok met mijn pakketje met de mededeling “retour afzender” . Ondertussen heb ik nog steeds dat pakketje niet ontvangen.
Vandaag was ik in mijn voortuin bezig. Ik woon aan een 1 richtingsweg en ik zie een busje tegen de rijrichting in de straat in rijden. Dus ik loop naar de straat om de bestuurder daar op aan te spreken en wederom deze zelfde bezorger. Ik maakte hem er op attent dat het een 1 richtings weg is. Waarop hij tegen mij te keer ging, met “dat maak ik zelf wel uit”.
Ik zou het erg op prijs stellen dat jullie nodige maatregelen tegen deze man willen nemen. Hij beweerde dat hij Mohammed heet. Kenteken van zijn busje VB-030-S.

In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet
F, van Orden, t

Gewenste Oplossing:

Als er gepaste maatregelen tegen deze persoon genomen worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 juni 2021 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door FransvanOrden