Klacht: onbehoorlijk gedrag

op 19 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dames en heren,

Sedert pakweg een jaar ben ik abonnee bij de Belcentrale.
Ik heb aanvankelijk een paar keer geprobeertd via hun telefoondienst de mogelijkheid tot voicemail in te kunnen voeren.
dat lukte niet.

Sedert enkele weken heb ik een vreemd geluid op mijn telefoon.
Veel mensen die mij proberen te bellen zeggen dat hun dat niet lukt en meldden die boodschap via mijn 06 nummer.

Vandaag belde ik met een meneer van de Belcentrale, die zijn naam niet wenste te geven toen ik daarnaar vroeg, hij zei dat de klachten aan mij lagen en verbrak de verbinding.
Met vriendelijke groeten,
Henk van de Leur.

Gewenste Oplossing:

Als ik mensen hun boodschappen kan laten opnemen EN afluisteren
En als de verbinding weer normaal is en mensen mij kunnen bellen.
Ook de vreemde geluiden die ik tijdens de gesprekken hoorde moeten verdwijnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 20 juni 2017 om 16:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van de Leur,

Inmiddels heeft mijn collega van de technische support afdeling contact met u opgenomen en zijn de ontstane problemen met u besproken. Gelukkig zijn de problemen (deels) opgelost en zult uw voicemailbericht kunnen opnemen en naluisteren
Ik hoop van harte dat u tevreden bent met de geboden oplossing en hoop u nog lang als tevreden klant te behouden.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door De heer of Henk.