Klacht: Onacceptabel vakantievoorstel van S Coenen voogd WSG

op 22 juli 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Voogd wil mijn dochter Rosita van Starkenburg 2 weken op de zorginstelling laten en 2 weken met vader op vakantie laten gaan en 2 weken met mij als moeder mee op vakantie laten gaan. Vader heeft echter aangegeven 3 weken op vakantie te gaan naar Tsjechië.Voogd heeft nu bepaald dat ik Rosita op moet halen in Bebra (deelstaat Hessen) Duitsland.4 uur en 21 minuten vanaf Didam waar ik woon.Ikzelf zoek een vakantiebestemming niet langer dan 3 kwartier rijden omdat ik niet langer kan auto rijden. Dit voorstel vind ik onacceptabel.
Wat als mijn ex nu naar Zuid -Afrika was gegaan,Had ik haar dan in Marokko op moeten halen? Wat is hierin de grens!

Wanneer ik met mijn dochter 2 weken vakantie heb en haar op kan halen bij haar wooninstelling bij Elver in Arnhem.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique blomsma