Klacht: Onaanvaardbare contractswijziging per mail

op 10 augustus 2016 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Bij opzegging, ervan uitgaand dat er 1 maand opzegtermijn was, kreeg ik een extreem hoge nota voor afkoopkosten. Wat blijkt: Belcentrale zegt een mail te hebben gestuurd waarin zij eenzijdig de voorwaarden heeft gewijzigd en het contract heeft omgezet naar 2 jaar. Nooit geen mail gezien, het is hoe dan ook onacceptabel. Een zichzelf respecterend bedrijf legt zaken op de juiste manier vast en communiceert met klant middels gesprek/vastlegging handtekening. Communicatie met klantenservice is dramatisch, tickets die niet geopend kunnen worden tot botte antwoorden aan toe. Zo komen we niet verder. Ik ga hier deze week een advocaat naar laten kijken, deze klacht komt veels te vaak voor.

Indien Belcentrale onze voorwaarden zoals aanvankelijk afgesproken was (1 maand opzegtermijn) hanteert. En wat doet aan deze praktijken, dit is puur mensen duperen, zulke slechte reclame wil je toch niet als bedrijf.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door SpikeChiwi