Klacht: Onaanvaardbare contractswijziging per mail

op 10 augustus 2016 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Bij opzegging, ervan uitgaand dat er 1 maand opzegtermijn was, kreeg ik een extreem hoge nota voor afkoopkosten. Wat blijkt: Belcentrale zegt een mail te hebben gestuurd waarin zij eenzijdig de voorwaarden heeft gewijzigd en het contract heeft omgezet naar 2 jaar. Nooit geen mail gezien, het is hoe dan ook onacceptabel. Een zichzelf respecterend bedrijf legt zaken op de juiste manier vast en communiceert met klant middels gesprek/vastlegging handtekening. Communicatie met klantenservice is dramatisch, tickets die niet geopend kunnen worden tot botte antwoorden aan toe. Zo komen we niet verder. Ik ga hier deze week een advocaat naar laten kijken, deze klacht komt veels te vaak voor.

Indien Belcentrale onze voorwaarden zoals aanvankelijk afgesproken was (1 maand opzegtermijn) hanteert. En wat doet aan deze praktijken, dit is puur mensen duperen, zulke slechte reclame wil je toch niet als bedrijf.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 23 februari 2017 om 10:40 geantwoord

Geachte mevrouw Klapwijk,

Belcentrale heeft inmiddels het dossier gesloten.
De afkoopsom voor de resterende looptijd is door u voldaan, u bent inmiddels overgestapt naar een andere provider.
Wij hebben de portering van uw nummer goedgekeurd.
Belcentrale betreurt de situatie en hoopt u alsnog in de toekomst als klant te kunnen verwelkomen.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Heeft op 23 februari 2017 om 12:56 geantwoord

Schandalig dat je onder druk van een incassobureau toch moet betalen terwijl het duidelijk is dat dit aan alle kanten rammelt. Schandalig Belcentrale!!

Alle klachten die gemeld zijn door SpikeChiwi