Klacht: onaangename verkooptechniek

op 16 augustus 2017 over Belgarant in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben zojuist gebeld door Belgarant (woensdag 16-8-17). Het ging over een korting. Alleen pas later wordt ergens tussendoor verteld dat het over een soort overname gaat van onze huidige KPN. En dan word je dus overrompeld. Korting is altijd leuk maar het hele gesprek wordt bevestigd via de mail maar dat duurt een paar dagen. In de mail gaat ook staan dat wij binnen 7 dagen kunnen opzeggen. Maar wanneer die mail gaat komen ben je al een paar dagen verder. Ik heb geen goed gevoel van het gesprek en ik wil er nu al vanaf. Maar terugbellen gaat niet. Je krijgt dan geen verbinding.

Gewenste Oplossing:

Ik wil geen contract of iets dergelijks met Belgarant. Ik wil hier ook via de mail een bevestiging van ontvangen (karin@hogervorsttabben.nl).

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belgarant over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Paulhoger1