Klacht: Onaangekondigde wijzigingen

op 20 mei 2020 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Alweer een onaangekondigde wijziging gevonden.
Ik had al ontdekt dat je, tegen alle spelregels in, bij online gekochte loten voortaan 2 i.p.v. 1, eindcijfer moet invullen. Dit heb ik op 21 april al gemeld en na 3 weken !!, 2 dagen na de trekking !!, als reactie hierop onderstaande mededeling ontvangen :

Beste Berry,

Het is helaas niet mogelijk om online gekochte losse loten te wijzigen. Excuses voor het late antwoord.

Nu heb ik gemerkt dat onaangekondigd en ongevraagd, tegen alle spelregels in, mijn gewonnen prijzen vanaf de trekking van mei niet meer rechtstreeks op mijn bankrekening worden gestort, maar uitgekeerd worden in mijn wallet. Fraudegevoelig. En dus stuurt de Staatsloterij een belangrijk mailtje d.d. 19 mei.

Verdachte inlogpogingen
Recent hebben er verdachte inlogpogingen plaatsgevonden op het account van diverse van onze klanten. De klanten die dit betreft zijn hierover geïnformeerd. Bij deze inlogpogingen is gebruikt gemaakt van credential stuffing. Hierbij misbruiken internetcriminelen elders gestolen inloggegevens en proberen daarmee in te loggen.

Waarom deze onaangekondigde wijzigingen ? Kunnen er nu ook weer, onaangekondigd, prijzen vallen op niet verkochte loten ???

Als de Staatsloterij bij het aanbrengen van wijzigingen in de spelregels ook ALLES wat daar mee te maken heeft aanpast.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Belly van Bree