Klacht: on line bankieren

op 25 oktober 2011 over ABN AMRO in de categorie Banken

ik stort 400 euro via on line bankieren naar ene van Halten naam adres straat huisnr en ook zelfde bank de abn amro. Terwijl ik gestort had 400 euro zag ik in beeld ene L Filipov.Dus denk ik dit klopt niet en was het zelfde rekeningnr doorgegeven.Ik naar de bank toe en zeggen dat er gefraudeerd is.Mooi allemaal maar ik had zijn naam en alles ingetypt waarom gaat er geen lampje branden of een programma dat de naam niet met de rekeningnr overkomt Toen het verzonden was kreeg ik de buitenlandse naam in beeld dus was mijn 400 euro van de rekening af.Andere banken storten onderling zelfde bank dan checkt hij de naam en alles of dit bij desbetreffende bankrekening behoort en als dit niet klopt dan geeft hij dit aan. dus mijn bank heeft dit niet en zo mijn 400 euro kwijt (had beter aan een goed doel kunnen geven

Geen

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 26 oktober 2011 om 09:46 geantwoord

Klacht is in behandeling genomen en Dhr. Siderius wordt schriftelijk op de hoogte gehouden. ^Bob

Alle klachten die gemeld zijn door bold