Klacht: Omzetten contract en voorraad Iphone 6

op 11 oktober 2017 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Wij zijn nu al 2.1/2 week bezig met het verlengen/omzetten van het contract op een andere naam/bestellen van een nieuwe iphone 6.

Echt ongelofelijk.

Er zijn al iets van 5 mails gestuurd, bijna 10 telefoontjes.

even een opsomming van de foiten die gemaakt zijn.

Overzetten van contract van persoon A naar B ging niet eenvoudig. Men wilde de ene na de andere scan hebben.

dan mijn mail adres fout ingegeven waardoor ik nergens bevestigingen van kreeg.

mijn mail of online aanvraag was niet in behandeling genomen omdat “men mijn email adres niet herkende als bestaande klant”.

vervolgens zou men mijn email adres juost hebben ingevoerd bleek later na telefonisch contact nog steeds niet gedaan te zijn.

Een medewerkster zei dat de Iphone 6 op voorraad was en met een dag of 3 in huis kon zijn maar gisteren bleek door een telefonisch onderhoud dat dat helemaal niet waar is en dat de telefoon nog 2 weken minimaal op zich laat wachten.

kortom echt een shit provider, Ik raad het niemand aan om naar Hollands Nieuwe te gaan.

Ze komen me ook nergens in tegemoed. Een andere kleur hebben ze niet en moet maar gewoon wachten. Afkopen van het contract zou € 50 kosten en dat gaan we ook niet doen!!

Als ze mij vanwege alle problemen dan maar een Iphone 7 gaan geven tegen dezelfde prijs en MB's van de Iphone 6 zwart/grijs namelijk € 21.00 per maand

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door RichardGollin