Klacht: omtrent bewindvoeringskosten

op 03 februari 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Een tijdje geleden ben ik blij jullie weggegaan omdat er in zeven maanden tijd geen betalingsregeling is getroffen, mede omdat er geen contact was tussen mij en de betreffende bewindvoering zijn mijn schulden meer geworden. Een best wel een goeie rede om bij jullie weg te gaan. Voor het niks uitvoeren, is er zeker aan 800 euro in rekening gebracht bij mij. Terwijl jullie juist zo veel mogelijk de schulden hadden moeten beperken.

Alle bewijzen hebben zich opgesteld, hoe jullie buiten het boekje zijn gegaan, dit ligt nu bij de kanton rechter.

Als de 800 euro niet word afgeschreven ben ik tevreden. Dan hoef ik geen verdere stappen bij de kanton rechter te zetten. Mijn nieuwe bewindvoering heeft jullie proberen te benaderen helaas kon mijn bewindvoering over deze kwestie niet voorleggen

Nick Sleijster

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 11 mei 2018 om 08:35 geantwoord

Geachte heer enof mevrouw,
Naar aanleiding van uw klachten op klacht.nl heeft één van onze collega's van GGN Bewindvoering u via e-mail bericht. Wij nodigen u uit voor een persoonlijk gesprek om uw klacht te bespreken. Wij verzoeken u om contact met ons op te nemen.
GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door Nickelfring