Klacht: omruiling toestel

op 24 oktober 2011 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb mijn iphone 3 laten repareren omdat ie beschadigd was, ik heb toen een nieuwe toestel aangeboden gekregen, kreeg ik vervolgens een toestel die ik na 2 maanden weer kon inleveren, had de klantenservice over gebeld en die zeiden dat ze een inderdaad een toestel hadden gestuurd die ter reparatie bij hun binnen was gekomen, en dat ze weer een nieuwe toestel zouden opsturen kreeg ik vervolgens een toestel zonder accesoires alleen een oplader die half stuk was, ik had weer klantenservice gebeld en die zeiden dat het 2 werkdagen zou duren dat ik de accesoires thuis bezorgd zou krijgen, we zijn nu 2 weken verder en heb nog niets ontvangen ik heb ook geen gebruik kunnen maken van mijn toestel aangezien ik de toestel niet kan opladen, ik vindt dit echt schandalig ik betaal iedere maand netjes mijn abonnement ben ook al heel lang klant bij T-Mobile en dan wordt ik op deze manier behandeld.

Ik wil de accesoires zsm ontvangen en ik vindt ook dat er een compensatie moet komen, omdat ik mijn toestel 2 weken lang niet heb kunnen gebruiken, en mijn abonnement wel gewoon doorloopt!!

Alle klachten die gemeld zijn door Salim064