Klacht: Omruiling ” goedkoper” toestel

op 27 september 2011 over Philips in de categorie Electronica Merken

Mijn luxe RVS espressoapparaat (febr.2011/1275€) is voor een zeer kleine reparatie,
“De letters gingen van de druktoetsen af!
Na Servilux geweest , voor maar liefst 6 weken, Na regelmatig telefonisch contact
Was het duidelijk dat ze geen nieuwe lettertjes hadden, vandaar een omruiling in een nieuw toestel.afgelopen zaterdag 24 September. Bij uitpakken bleek, dat er een goedkopere uitvoering(200€ minder)!
gestuurd is. Hoe nu verder? Weer telefoontjes naar Servilux en dan maar hopen, dat je doorverbonden wordt(10/20 min is normaal)

Ik hoop, dat ik nu mijn RVS uitvoering krijg! Zonder te veel telefoontjes of emails moeten plegen!
Niet via Belgie! Maar een depot in Nederland.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 02 november 2011 om 12:18 geantwoord

Deze zaak ik voor Philips afgehandeld. Philips heeft de nodige bewijzen aangedragen die bewijzen dat het apparaat wat is geleverd wel degelijk hetzelfde apparaat is al het apparaat wat de klant ter reparatie heeft aangeboden.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Koffiepraat

6 jaren geleden - De zaak is niet tot tevredenheid van de client opgelost!!

Heeft op 03 november 2011 om 17:39 geantwoord

Een" eenzijdige" oplossing,die geen oplossing is.niet consumentgericht!

Alle klachten die gemeld zijn door Koffiepraat