Klacht: Omleiding slecht aangegeven

op 29 augustus 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Ik maak altijd gebruik van dezelfde dienst op hetzelfde tijdstip, dit verloopt meestal op de aangegeven tijd.
Echter vandaag zag ik-samen met twee andere wachtenden- de bus vlak voor onze bushalte afslaan en dit vonden we vreemd.
Blijkbaar was op de plek waar notmaal de dienstregeling hangt een rood vel gehangen waar opstond dat deze omleiding van kracht was.
Beetje irritant aangezien je hier niet iedere dag op kijkt omdat je WEET wanneer je bus vertrekt. En dus 3 mensen die hetzelfde over het hoofd hebben gezien.
Toen we eindelijk een kwartier later bij de vervangende vushalte instapten zei een medepassagier iets over tegen de chauffeur en die zei; ja dan moeten jullie toch maar kijken?! Dat was nou juist het punt…

Een simpele oplossing is om:
- in het bushokje een duidelijke aankondiging op te hangen (ipv een a4 hoog 'op de paal', sowieso een irritant ding)
- week vóór de omleiding in desbetreffende lijnbussen een aankondiging te maken (via digitale scherm of poster)
- bij de vervangende bushalte dan ook de tijdtabel van de getroffen lijnen op te hangen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lind5ay