Klacht: Omgang van lakket

op 07 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb pakket zeer goed verpakt verstuurd. Het pakket is aangekomen alsof er mee gevoetbald is. Ook alles is kapot. Ik zei nog bij Videoland het is breekbaar, komt er een sticker breekbaar op? NEE, niet nodig!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik zo ie zo het geld vergoed krijg waarvoor ik het verkocht hebt. En dat er voortaan zorgzaam met pakketten om wordt gegaan! Dit is echt vreselijk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Boomerindy