Klacht: Omboeking zeer slordig gedaan

op 06 mei 2016 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Gister heb ik 2 maal gebeld naar Expedia om 2 vluchten om te boeken. Daarbij is mij gezegd dat alles geregeld was. Nadat ik een mail ontvangen had waarbij er aangegeven was dat de vlucht geannuleerd was voor 1 van de 2 vluchten, heb ik gelijk weer gebeld. Daarbij is mij verteld dat er iets fout was gegaan en het nu wel geregeld is. Dat ik niets meer hoefde te doen. Toch blijkt vandaag dat die vlucht toch niet bevestigd is, na gebeld te hebben met Pegasus. Dit vind ik zeer slecht. Mijn moeder reist nu alleen terwijl mijn vader niet mee mocht. En nog is gaat de vlucht om de moeder van mn moeder die op sterven ligt.(oma dus) Mijn ma reist nu emotioneel alleen. En mijn pa kan er misschien niet optijd bij zijn bij mijn oma. Dit neem ik expedia zeer kwalijk. Vooral na 2 keer bellen voor bevestiging dat alles geregeld is. Ik ben zeer teleurgesteld en ook woedend dat het persooneel hun werkt niet goed doet.

Mijn vader zou zo snel mogelijk naar Nederland moeten kunnen. En dat wel op de kosten van Expedia. Ook zouden de omboekingskosten vergoed moeten worden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Faiyaaz