Klacht: Ombeschofte bezorger.

op 17 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een pakket besteld bij Wehkamp, deze wilde ik retouren en (wat mij heel handig leek!) deze werd aan huis opgehaald door DHL.

Gisteren werd mijn pakket opgehaald, mijn vader deed de deur open, diegene wist niks van mijn retour af en gaf dit aan aan de bezorger, waarna hij meteen wegliep. Mijn vader vroeg op welke naam het stond, wat mijn naam dus was. Mijn vader gaf aan dat hij me even ging roepen om het pakket te brengen. Waarop de bezorger zei: je moet wel opschieten want ik heb het erg druk en ben dan veel te laat thuis straks. Waarop mijn vader zei dat dat vervelend is maar wij daar niks aan kunnen doen en hij wel wat vriendelijker mag zijn. Deze man was het hier niet mee eens en werd boos, we moesten maar opschieten anders ging hij weer weg.
Ik vind dit absoluut geen stijl. Deze man was extreem chagerijnig en asociaal.

Ik ga bezorging via DHL vermijden.

Gewenste Oplossing:

De bezorger had gewoon netjes en vriendelijk moeten blijven.
Klant is koning toch?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 08:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Sofiex