Klacht: Olie vlek in de scherm

op 19 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Bij de eerste reparatie geen mankementen gevonden, apparaat werd gereset en de nieuwste software er op gezet,

Problemen
1- De nieuwe software herkent de Flash player niet, wel geïnstalleerd maar wordt niet herkent
2- één of twee weken later kwam de olie vlek weer in de scherm.
Samsung klantenservice gebeld en de apparaat gebracht.

Dit keer de scherm was vervangen, maar niks aan de software gedaan,
Weer naar Samsung gebeld en bleek een bekende probleem te zijn en moest iedere week naar nieuw updates zoeken , misschien doet de tablet weer.
En tot heden geen nieuwe software.

Graag de software updates, nieuwe apparaat of mijn geld terug.

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Mohammed31, Wij betreuren dat de reparatie niet naar tevredenheid is uitgevoerd. U geeft aan de tablet weer ter reparatie te hebben aangeboden wegens het opnieuw verschijnen van een olievlek. Hiervoor wachten wij het resultaat van de reparatie af. Het niet herkennen van Flash heeft te maken met een instellinging die verkeerd staat. Dit kunt u zelf aanpassen op de volgende manier: 1- Open de webbrowser en ga naar Menu > Instellingen, 2- Druk vervolgens op Geavanceerd > Invoegtoepassingen Activeren, 3- Kies hier voor Altijd Aan. Hiermee wordt Flash ingeschakeld. Indien dit niet werkt, horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 04 november 2011 om 14:35 geantwoord

04-11-2011: Wij hebben geen reactie meer ontvangen van de klant. Indien de klacht niet is opgelost, zijn wij uiteraard bereid te helpen op www.samsungworld.nl.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Heeft op 07 januari 2012 om 23:11 geantwoord

Alex bedankt voor de uitstekend hulp en service.
De instellingen van de tab waren niet goed ingesteld.
heb jou instructies precies gevolgd, de tab deed het weer.
Maar ik zegt het er bij dat de medewerkers van de reparatie centrum in Rijswijk waren minder klanten vriendelijk,
nogmaals bedankt voor de uitstekend service.

Alle klachten die gemeld zijn door mohamed31