Klacht: Boxspring ellende

op 27 november 2009 over Oegema Transport Dedemsvaart in de categorie Verhuisbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7 oktober een boxspringbed gekocht bij Makro dat via Oegema Transport uit Dedemsvaart zal worden afgeleverd.
De volgende tragedie voltrekt zich:
– 5 november: we leveren 12 november
– 10 november: we leveren 12 november niet, we weten niet wanneer
12 november: we leveren 19 november
19 november: geen levering; bellen met Oegema: we leveren 26 november
25 november: we leveren toch niet op 26 november, maar op 2 december
26 november: u was niet thuis toen wij uw boxpring wilden bezorgen, wilt u een nieuwe afspraak maken?
Als je dan belt en zegt dat je dit geen manier vindt is Oegema beledigd en geeft je een grote mond.
Mijd dit bedrijf!

Reactie van de melder van de klacht tkoenen

9 jaren geleden - Update: nieuwe afspraak gemaakt voor bezorging op 2 december 2009. Men zou na 12 uur komen. Om 10 uur telefoontje: we staan voor de deur, maar u bent niet thuis. Nieuwe afspraqak voor na 12 uur. Gelukkig weas ik om 11.45 uur al thuis. Boxspring eindelijk geleverd! Naar aanleiding van publicatie op klachtenrader belde Oegema en gaf aan dat een ongelukkige samenloop van omstandigheden was en niet hun normale manier van werken. Men vroeg mij dit te vermeolden. Bij deze. Trek uw eigen conclusies!

Alle klachten die gemeld zijn door tkoenen