Klacht: Abonnement omgezet naar prepaid en melding bkr

Jilltyson op 16 februari 2024 over Odido in de categorie Internet Diensten, Internetbedrijven, Telecomwinkels

In Augustus 2023 kreeg ik een melding van toen nog T-Mobile dat ik mijn abonnement kon verlengen en een nieuw toestel uit mocht zoeken. Heb ingelogd middels verkregen link en toen mijn abonnement verlengd. Nieuw toestel opgestuurd gekregen. Maar al kort daarna begonnen de problemen. Ze hadden me een ander nummer toebedeeld , terwijl ik nummerbehoud had gekozen en de een na de andere rekening kwam binnen. Rekeningen van twee nummers. Mijn oude abonnementsnummer en mijn ongevraagde nieuwe nummer. En dus ben ik gaan bellen. Al snel bleek dat er iets was fout gegaan en ik nu twee abonnementen had(wat sowieso nooit had moeten kunnen met een uitkering)
Vervolgens kon ik dus niks betalen omdat ze eerst moesten uitzoeken hoe dit op te lossen en wat ik dan zou moeten gaan betalen. Dit heeft tot maar liefst eind september geduurd. Kreeg toen de verlossende boodschap met een nieuw termijn bedrag en daarnaast een aflossingsregeling. Toen ging T-mobile over naar Odido. Met als gevolg dat ik niet meer in mijn online pagina kon en dus geen inzicht meer had in mijn facturen. Al snel kwam het probleem dat ik door deze aflossingsregeling geen 0900 kon bellen . Wat inhoud geen dokterscentrale en diverse instanties waarvan ik afhankelijk ben. Toen is het bellen begonnen. Heb bijna 3 uur per week met ze gebeld tot grote frustratie omdat elke keer weer wat anders werd verteld. Dan had ik een achterstand , da weer niet, dan gingen ze me deblokkeren, dan kon de blokkade er weer niet af. En dus is er een situatie ontstaan waarin ik echt dagelijks met ze gebeld heb maar er simpelweg niet uit kwam. Heb al mijn bankafschriften gedownload en gemaild. Waarop precies te zien is dat ik geen achterstand heb. Daarna heb ik ook mijn facturen gewoon betaald. Eind december heb ik een mevrouw gesproken van de afdeling betalingen en achterstanden. Zei heeft mij haar excuses aangeboden namens Tmobile en toegegeven dat de fout niiet bij mij lag. En mij verzekerd dat t op zou worden opgelost. Ik hoefde niet bang te zijn voor afsluiting en zou gebeld worden wanneer alles was uitgezocht. Dit was omstreeks 10 januari. Vervolgens werd ik om 19 Januari door jullie gebeld, had dit gesprek helaas gemist en gelijk terug gebeld. (Lesley)Waarnaar ik 1,5 uur in wachtrij heb gestaan en vervolgens van lijn werd afgegooid. Toen nog een keer gebeld en iemand gesproken welke weer begon over een achterstand waarnaar ik haar heb doorverwezen naar mijn gestuurde betaalafschriften. Deze kon ze niet zien, had geen inzage op het mailadres [email protected] En dus heb ik haar gevraagd een terugbelverzoek aan te maken voor juiste afdeling en toen nooit meer iets gehoord. Alleen betaalverzoeken middels sms op 24 Januari en dreigsms op 29 Januari. Nog altijd niemand gesproken en betalingen doorgenomen!! Ik heb gewoon maandelijks mijn betalingen gedaan! En ben nooit meer gebeld. En ineens op 14 Februari word mijn abonnement omgezet naar prepaid. Na ruim 20jaar klant geweest te zijn bij TMobile zonder problemen!!

Ik wil normaal telefonisch mijn betalingen doornemen en een fatsoenlijk mailadres om alle betalingen na te sturen welke dan gelijk kunnen worden doorgenomen!!! Tevens eis ik dat mijn abonnement weer word aangesloten. Sind het over gegaan is naar Odido zijn ze niet meer te bereiken en is het 1 grote Chaos!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Odido

Reactie van de melder van de klacht Jilltyson

2 maanden geleden - Zo goed als onbereikbaar en alles loopt langs elkaar heen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Odido nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jilltyson