Klacht: Obetrouw bedrijf

op 28 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn bestelling zou gisteren 26/9 tussen 14.00 – 18.00 uur worden afgeleverd, dit is niet gebeurd. Na de track en trace code gecheckt te hebben staat er een aflevermoment voor vandaag 27/9 tussen 14.00 – 18.00 uur. Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Hoe zit dit? Hoe lang moet ik wachten voordat het pakket hier is? DHL is een obetrouwbaar bedrijf, tot nu toe is geen enkele besteling die via DHL bezorgd zou worden op tijd geleverd. Soms werd het bezorgmoment 3/4 keer aangepast. Het is schandalig dat je de hele middag op je pakket wacht en vervolgens ziet dat je bezorgmoment is aangepast. In vervolg laat ik het niet meer door DHL thuis bezorgen maar haal ik het zelf wel op bij de winkel, dat is een stuk betrouwbaarder, sneller, het kost je een beetje tijd maar in ieder geval geen irritatie. Kortom ik vind DHL een waardeloos bedrijf! Ik heb al eerder een klacht ingediend maar dan krijg je zo\’n standaard antwoord.

Als ze hun afspraken eens nakomen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 september 2017 om 14:08 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat u dinsdag tussen 14-18u niemand gezien heeft, dat is erg vreemd aangezien de bezorger aangeeft langs geweest te zijn rond 17.13. We zullen hier dan ook een melding van maken. Woensdag stond uw pakket inderdaad opnieuw ingepland voor tussen 14-18u. Daar was helaas sprake van overmacht waardoor we niet hebben kunnen bezorgen, hierdoor is inderdaad het bezorgmoment een dag opgeschoven. Mijn excuses voor het ongemak!

Op uw verzoek hebben we nu de zending ingepland voor vanavond tussen 18-21u. Ik hoop van harte dat het vanavond wel goed gaat met bezorgen en u het pakket na het vele wachten in ontvangst kan nemen.

Hartelijke groet,

Tom