Klacht: Verkoop aan de deur

op 27 februari 2010 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Op vrijdag 26 februari 2010 wordt er in de middag aangebeld. Ik vraag via de telefoon wie er is. \’NUON, wilt u open doen? Ik ben verbaasd over de brutaliteit om, gezien de criminaliteit van tegenwoordig, mij te vragen open te doen terwijl hij zich niet eens voorstelt en zegt waar hij voor komt! Dus ik vraag waarom. \’Ja, we hebben een aanbieding\’. Ik zeg geen interesse te hebben. Diezelfde avond om 20 uur gaat weer de bel. Niet één keer maar wel drie keer achter elkaar alsof de duivel iemand op de hielen zit. Ik vraag wie het is. \’NUON, wilt u opendoen?\’. En intussen hoor ik een collega van NUON met mijn bovenbuurman praten. Ik zeg geen interesse te hebben.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de mensen van NUON manieren leren. En zeker niet zomaar aan komen bellen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 15 maart 2010 om 03:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant per e-mail geïnformeerd

Alle klachten die gemeld zijn door mcveldbloem