Klacht: Vergissing

op 19 juni 2019 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Geachte dames en heren,

mijn naam is Joelle Legrand, ik woon in 4511 PK Breskens, Nolletjesdijk 5. Ik ben altijd klant bij DELTA geweest.

Ik heb nu van u een herinneringsbrief ontvangen op de naam J, Wegters en bovengenoemde adres, om de meterstanden op te geven.

Dit moet een vergissing zijn en gelieve dit te corrigeren,

Met vriendelijke groeten,

Joelle Legrand

Wenneer de herinneringsbriefen aan de juiste klant gaan,

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Legrand,Ik zag uw melding op deze website en neem deze in behandeling. Wij hebben inderdaad een aanmelding voor dat adres binnengekregen. Het is mogelijk dat de klant een verkeerd adres door heeft gegeven. Ik zal het met de betreffende klant bevestigen en dit aan onze kant corrigeren.Ik vraag u om contact met Delta op te nemen om u daar weer aan te melden. Door deze aanmelding, bent u door hoogstwaarschijnlijk afgemeld. Als u daar aangeeft dat u onterecht af bent gemeld, kunnen zij ervoor zorgen dat het bij Delta weer helemaal goed komt te staan.Met vriendelijke groet,Eugene Nuon Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 12 juli 2019 om 10:34 geantwoord

Geachte mevrouw Legrand,

Enige tijd geleden heb ik op uw klacht gereageerd. Ik ga er vanuit dat ik deze nu kan sluiten. Voor de volledigheid plaats ik hieronder mijn reactie.

Eugene
Nuon Webcare