Klacht: Nuon levert stadsverwarming met magnetisch veld

op 09 december 2018 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Wij hebben na lang onderzoeken de bron gevonden van geluid en trilling, nl. De Nuon stadsverwarmingsbuizen die in onze kruipruimte lopen. De Nuon stelt dat zij alleen warmte levert en haar stadsverwarmingsbuizen onderhoudt. Helaas hebben wij net zoals de buren om ons heen stroom op de stadsverwarmingsbuizen. Onze meterkast slaat op hol, net zoals onze stopcontacten. De stadsverwarming vervuilt onze leidingen waardoor wij ook nog gezondheidsklachten krijgen als niet slapen, hoofdpijn, bromgeluiden in huis etc. Kortom een drama, Nuon doet niks en wijst verantwoordelijkheid af terwijl wij het zo kunnen aantonen met onze meters voor elektrische en magnetische velden.

Als de Nuon onderzoek doet naar deze klachten en haar leidingstel van stadsverwarmingsbuizen saneert zodat wij weer kunnen wonen zoals we gewend waren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

4 maanden geleden - Geachte Ruud Van mourik, op deze website lezen wij uw klacht over Nuon. We kijken dit graag verder na. Kunt u aangeven wie de klacht heeft gemeld bij Nuon en hoe dat is gedaan? Welk adres is toen opgegeven? Betreft het Josephine bakerstraat 36 1311ga Almere. Ik hoor ook graag de naam van de contractant en de geboortedatum. Groet, Joeri

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 17 januari 2019 om 13:44 geantwoord