Klacht: Nuon Jaar afrekening VEELSTE HOOG

op 14 december 2009 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Zoals de naam al zegt kreeg vandaag mijn jaarafrekening en volgens nuon heb ik in dit jaar 117% meer gas verbruikt.

En er is totaal niks veranderd in dit jaar qua gasverbruik we gebruiken de verwarming zelfs minder.

117% is te veel voor een jongeren woning van 45m4 met 2 mensen.

Bericht van Nuon

9 jaren geleden - Beste Tommy,Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de hoogte van het in rekening gebrachte gasverbruik.Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.Met vriendelijke groet,De Nuon medewerker

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tommy