Klacht: Nuon actie voucher code gratis kado

op 14 december 2018 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Op 2 november j. l. overgestapt van essent naar nuon.
Hadden een leuke actie voor een ps4.
We hebben tot 3 x toe gebeld en in de opgenomen gesprekken die wij hebben opgenomen wordt tot 3 x toe gezegd 30 november heeft u de code.
Enfin vandaag 30 november vandaag en geen code.
We moesten maar wachten en dit kan 4 tot 10 weken duren nu ivm de drukte.
De ps4 die wij wilde hebben zouden we voor de kerst al thuis hebben nope want er staat nu een wachtlijst tot rond let wel rond februari.
Nuon liegt de hele zooi bij elkaar om klanten te verwerven en komen hun afspraken niet na.
Een discussie gaan ze niet aan omdat ze donders goed weten dat ze wel degelijk fout zitten.
Dus mensen denk goed na voordat je de overstap maakt want dit is het resultaat een hoop onin en beloftes maar niks nakomen.

Zsm die voucher code en geen 10wk wachten en als bedrijf je worden nakomen en geen onzin verhalen vertellen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

5 maanden geleden - Hoi Edith,Ik zag jouw bericht hier en neem deze in behandeling.Door de drukte is de leverancier door de PS4 heen. Zodra deze beschikbaar zijn sturen we ze door naar de klanten. Jouw PS4 verzenden wij ook zo spoedig mogelijk. We hebben de melding van februari erbij gezet zodat de mensen die zich nu hiervoor aanmelden weten dat het lang kan duren voordat ze het ontvangen. De aanmeldingen die we eerder hebben ontvangen behandelen we als eerst.Onze verontschuldigingen voor het wachten.Met vriendelijke groet,Eugene Nuon Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 17 januari 2019 om 13:45 geantwoord

Wijzigen
Hoi Edith,

Ik zag jouw bericht hier en neem deze in behandeling.

Onze verontschuldigingen voor het wachten.

Eugene
Nuon Webcare