Klacht: Klacht betalingsregeling

op 01 maart 2010 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Omschrijving klacht

Verleden jaar kregen wij geld terug van de Nuon omdat het verbruik afgenomen zou zijn.
Toen een aantal maanden later een man van de Nuon langskwam om de meterstanden op te nemen bleek de meter defect te zijn.
Het geld wat we toen terug hebben gekregen bleek onterecht te zijn geweest en moesten zelfs nog bij betalen.
Hiervoor hebben wij toen een betalingsregeling getroffen.Afgelopen maand zijn wij te laat geweest met betalen en nu is zonder pardon de regeling stop gezet en moeten we binnen 2 dagen 2076,50 betalen.ik heb kontakt opgenomen met de nuon en gezegt dat ik dit onmogelijk kan betalen maar dat ik wel vandaag nog het termijn bedrag kan overmaken.
Volgens de medewerker ( die uitermate onbeschoft was) was dit onmogelijk en ik moest of het hele bedrag in ene betalen of de deurwaarder zou wel kontakt opnemen.
Op mijn vraag of ik nu afgesloten zou worden was zijn antwoord : als u niet het hele bedrag nu betaald dan wel!
Ik ben echt wanhopig nu .

Gewenste oplossing

Voortzetting betalingsregeling en een beetje menselijkheid van de kant van Nuon.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 15 maart 2010 om 04:01 geantwoord