Klacht: JAARAFREKENING VEEL TE HOOG !!!!!!!!!!!!!!!!!!

op 16 september 2009 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Heb van mijn huidige energie leverancier NUON een jaarafrekening ontvangen van ruim €2700.
Ik heb aangegeven dat deze niet kan kan kloppen omdat wij een huishouden hebben van 2 personen en een baby van 7 maanden. En ons verbruik is niet toegenomen!!!!!!!
Zei hebben gezegd om bij ENECO een klacht in te dienen. Omdat wij een gezamelijke meterkast hebben met de boven buren, is er iets mis met de zekeringen.

Aantal maanden geleden kwam er een monteur van ENECO langs omdat onze bovenbuurvrouw geen stroom meer had, maar wij wel.
Daarbij gaf hij aan dat er iets niet klopte met de meter, omdat de zekeringen een paar keer kapot sprongen.
Hierrbij gaf hij aan dat er mogelijk een plantage boven aanwezig zou kunnen zijn.

Maar nu hebben wij wel zo’n hoge rekening ontvangen!!!!!!!

Eneco geeft aan om bij NUON een correctienota aan te vragen, unmiddels worden wij van hier naar daar gestuurd maar niemand die wil helpen.

NUON NIET EN ENECO NIET WAT NU ?

Bericht van Nuon

9 jaren geleden - Geachte Manny Uit uw vraag op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de hoogte van de jaarafrekening. Graag vraag ik uw aandacht voor het volgende. Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om deze kwestie met u te bespreken. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de moeite. Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit internetforum plaatsen. Met vriendelijke groet, De Nuon medewerker

Reactie van de melder van de klacht Manny

9 jaren geleden - CONTRACTREKENING: 3006340797 T.N.V M.SINGH

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Manny