Klacht: hoog gasverbruik

op 07 december 2009 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

In 2008 had ik een laag gas verbruik. Mijn maand berekening van Nuon kwam op 60 Euro. Ik heb het verhoogd tot 100 Euro omdat het erg laag was. Binnen mijn gezin zijn er geen veranderingen geweest. Ook geen apparaten aangeschaft. Nu heb ik een extreme hoge rekening gekregen en zijn mijn maandlasten explosief omhoog gegaan.
Bij deze wil ik vragen om uit te zoeken hoe het mogelijk is dat mijn gasrekening zo hoog is.

Bericht van Nuon

9 jaren geleden - Geachte Inloggen,Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u een vraag heeft over de hoogte van de jaarafrekening en het nieuwe termijnbedrag.Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.Met vriendelijke groet,De Nuon medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door inloggen