Klacht: Betalingsachterstanden

op 11 oktober 2018 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Hallo, 2 werken geleden heb ik deze klacht ook verstuurd en tot op heden niks gehord.
Er stond bij jullie een bedrag open van zo €400 euro ik heb toen €200 betaald en jullie hebben deze doorgestuurd naad GGN, GGN heeft een rekening gestuurd van €398 iets in die trand en ik heb jullie daarover gemaild. Dan zeggen jullie moet je bij GGN zijn. Ik GGN gebeld die zeggen je moet een klacht in dienen bij Nuon. Nu staat er nog €172 open en die betaal ik vandaag. En verwacht dan dat het klaar is, zowel vanuit Nuon als vanuit GGN .
Vind het namelijk niet netjes dat ik van het kastje naar de muur gestuurd word en dat er gewoon niet op gereageerd word.

Het betreft ;
M.E.N Buis
Liendenlaan 153 , 4006 CE.
05-08-1994

Wanneer ik betaald heb ik geen brieven meer van jullie of van GGN ontvang

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 11 oktober 2018 om 13:30 geantwoord

Beset Marianne Buis,

op deze website lezen we je klacht. We zien dat er vandaag €100.00 is binnengekomen. Dat houdt in dat er nog €72.11 openstaat bij GGN. We adviseren je om contact met GGN op te nemen. Mocht je dit niet doen dan zal het dossier sluiten als de gehele vordering is voldaan bij ons.

Groet, Joeri

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne buis