Klachten over Nuon/Vattenfall

Nuon is een energieleverancier die bijna 2 miljoen huishoudens voorziet van gas en stroom. U kunt er ook terecht voor zonnepanelen en cv-ketels. Met de... Lees meer >

66% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 7 in Energieleveranciers

66%
98 klachten gemeld
6 openstaande klachten
27 klachten in behandeling
65 klachten opgelost
3.8 /10
21 stemmen
21

Compliment van Chengfa op 26 augustus 2019 over Nuon/Vattenfall

Snel een reactie en een oplossing. Bedankt Klacht.nl

10

Compliment van Defix op 24 mei 2019 over Nuon/Vattenfall

De klacht is serieus genomen en er wordt gekeken naar een mogelijke oplossing. Een luisterende oor bieden is momenteel voldoende. Over het verdere verloop van de situatie moet ik nog wachten.

7

Compliment van Gedag op 01 mei 2019 over Nuon/Vattenfall

Ja ,ik kan nu makkelijk inloggen .Een misverstand met een ander email adres .
Bedankt.

9

Compliment van mmengberts@gmail.com op 04 maart 2019 over Nuon/Vattenfall

Beste Jeppe,

Bedankt tot zover. Zou u nog willen kunnen naar de gewenste oplossing, beschreven in het eerste bericht? Daar verzocht ik ook of er gekeken kon worden naar de kosten van € 93,-, gerekend over 6 dagen. Dit lijkt me een onrealistisch tarief, dus ik hoop dat dit naar beneden kan worden bijgesteld. En aangezien dit andere omstandigheden dan normaal zijn, kan er ook gerekend worden op een welkomstpremie?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Mark Engberts

8

Compliment van Beveha72 op 19 november 2018 over Nuon/Vattenfall

Beste Nuon,
service contact gebeld, en bij deze bedankt voor het vinden van een gepaste oplossing voor combinatie Stadswarmte en Stroom.
met vriendelijke groet,
Bart

8

Compliment van J.C.F.M.Walter op 19 juni 2018 over Nuon/Vattenfall

Ik heb een financiële compensatie gekregen. Dat bedrag dekt niet geheel de geleden schade, maar de medewerker van Nuon heeft (heb ik de indruk) erg zijn best gedaan om eruit te halen wat erin zat. Ik ben akkoord gegaan om deze kwestie verder achter me te laten.

7

Compliment van George op 14 februari 2018 over Nuon/Vattenfall

PS: Betreffende het profiel van de verkoper in kwestie:

- Jongeman circa 20-25, Marokkaans type
- Komt met een \"smoes\" (andere reden dan de werkelijke) binnen
- Bravour quasi zelfverzekerd in de trant van \"die bewoner haal ik wel als klant binnen\" cq \"mij kunt u niks maken\"
- Opdringen in plaats van overleggen
- Vraagt om verbruik terwijl die de gegevens al heeft
- Vraagt mijn initialen en parafeert zelf daarmee op de ipad
- Dwangmatig pushen richting toezegging overstap, ook na herhaaldelijk \"nee\" van mijn kant
- Onverzorgd uiterlijk
- Praat erg druk, snel en ongestructureerd

Voila

10

Compliment van wf-franken@ziggo.nl op 20 november 2017 over Nuon/Vattenfall

Ik ga er vanuit dat ze de klacht begrijpen, en dat ze aan de hand
van de opgegeven meterstanden mijn jaarafrekening opmaken.
Aan het systeem manager of verbruik heb ik niks meer dus hou ik
zelf mijn verbruik bij.

7

Compliment van Kopse op 02 februari 2017 over Nuon/Vattenfall

Bovenstaande is vandaag op een zeer nette en professionele manier opgelost. Hier kan ik alleen maar positief over zijn.

Chapeau

9

Compliment van rjclauwers op 30 december 2016 over Nuon/Vattenfall

Ja wij gaan hiermee akkoord. Kunt u het bedrag aanpassen op mijn nuon?

10

Compliment van harrybarry1 op 12 november 2016 over Nuon/Vattenfall

Heb het net gecheckt online en ben blij met de oplossing. Dank.

10

Compliment van chryo op 28 juni 2016 over Nuon/Vattenfall

Prima opgelost nu, het geld is overgemaakt. Jammer dat het via de gewone klantenservice tot twee keer toe niet kon worden opgelost.

8