Klachten over Nuon

Nuon is een energieleverancier die bijna 2 miljoen huishoudens voorziet van gas en stroom. U kunt er ook terecht voor zonnepanelen en cv-ketels. Met de... Lees meer >

85% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 in Energieleveranciers

103 stemmen
103

Nuon reageert niet

Klacht van op 29 januari 2019 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

er zijn mensen zonder computer waarvoor ik zaken regel buurtgenoot had opmerking over meterstanden, Nuon liet weten dat maar even foto gemaakt moest worden van meter, lukt niet (niet iedereen heeft benodigde apparatuur), verzocht om medewerker langs te sturen, driemaal brief... Lees meer

Compliment van mmengberts@gmail.com op 04 maart 2019 over Nuon

Beste Jeppe,

Bedankt tot zover. Zou u nog willen kunnen naar de gewenste oplossing, beschreven in het eerste bericht? Daar verzocht ik ook of er gekeken kon worden naar de kosten van € 93,-, gerekend over 6 dagen. Dit lijkt me een onrealistisch tarief, dus ik hoop dat dit naar beneden kan worden bijgesteld. En aangezien dit andere omstandigheden dan normaal zijn, kan er ook gerekend worden op een welkomstpremie?

Bij voorbaat dank.

Mark Engberts

Compliment van Clauwsie41 op 23 januari 2019 over Nuon

Termijnbedrag nog hoog, maar iig aangepast

Compliment van Beveha72 op 19 november 2018 over Nuon

Beste Nuon,
service contact gebeld, en bij deze bedankt voor het vinden van een gepaste oplossing voor combinatie Stadswarmte en Stroom.
met vriendelijke groet,
Bart

Compliment van J.C.F.M.Walter op 19 juni 2018 over Nuon

Ik heb een financiële compensatie gekregen. Dat bedrag dekt niet geheel de geleden schade, maar de medewerker van Nuon heeft (heb ik de indruk) erg zijn best gedaan om eruit te halen wat erin zat. Ik ben akkoord gegaan om deze kwestie verder achter me te laten.

Compliment van Niels de Boer op 20 februari 2018 over Nuon

Hoi Nancy,

dank je wel. Het ligt nu bij Enexis

Compliment van 2018feb01 op 14 februari 2018 over Nuon

PS: Betreffende het profiel van de verkoper in kwestie:

- Jongeman circa 20-25, Marokkaans type
- Komt met een \"smoes\" (andere reden dan de werkelijke) binnen
- Bravour quasi zelfverzekerd in de trant van \"die bewoner haal ik wel als klant binnen\" cq \"mij kunt u niks maken\"
- Opdringen in plaats van overleggen
- Vraagt om verbruik terwijl die de gegevens al heeft
- Vraagt mijn initialen en parafeert zelf daarmee op de ipad
- Dwangmatig pushen richting toezegging overstap, ook na herhaaldelijk \"nee\" van mijn kant
- Onverzorgd uiterlijk
- Praat erg druk, snel en ongestructureerd

Voila

Compliment van manusdmous op 19 januari 2018 over Nuon

Prima opgelost op deze manier.

Compliment van wf-franken@ziggo.nl op 20 november 2017 over Nuon

Ik ga er vanuit dat ze de klacht begrijpen, en dat ze aan de hand
van de opgegeven meterstanden mijn jaarafrekening opmaken.
Aan het systeem manager of verbruik heb ik niks meer dus hou ik
zelf mijn verbruik bij.

Compliment van Kopse op 02 februari 2017 over Nuon

Bovenstaande is vandaag op een zeer nette en professionele manier opgelost. Hier kan ik alleen maar positief over zijn.

Chapeau

Compliment van rjclauwers op 30 december 2016 over Nuon

Ja wij gaan hiermee akkoord. Kunt u het bedrag aanpassen op mijn nuon?

Compliment van Gerrit Lemstra op 18 november 2016 over Nuon

Tevreden over de aangeboden oplossing.

Compliment van harrybarry1 op 12 november 2016 over Nuon

Heb het net gecheckt online en ben blij met de oplossing. Dank.

Compliment van chryo op 28 juni 2016 over Nuon

Prima opgelost nu, het geld is overgemaakt. Jammer dat het via de gewone klantenservice tot twee keer toe niet kon worden opgelost.

Compliment van Rob van der Klauw op 05 februari 2016 over Nuon

Ik ga akkoord omdat ik niet goed nagelezen heb hetgeen ik met de klantenservice besproken had. Ik heb tot drie keer gevraagd of dit het juiste abonnement was en dat is bevestigd. Zand er over! Ik heb de betaling van €100,- vandaag gedaan om nog meer incasso problemen te voorkomen. Gaarne ontvang ik dan €140,- terug. Bestaande uit 2 x €50,- boete en 1 x €40,- voor de incassokosten. Bij voorbaat dank!!!!

Compliment van Robbrand89 op 07 december 2015 over Nuon

Bedankt voor de snelle reactie, graag ontvang ik dit per mail of per post nog zwart op wit van jullie.