Klacht: nul op rekest.

op 04 augustus 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al maanden bezig mijn 115,29 terug te krijgen wat teveel is betaald maar het wil niet lukken, ik word van dhr; doedel van webcasso naar mevr Omerovic gestuurd van direct pay zij zou contact opnemen met fitforone in Weesp maar nu na een maand en vier mails verder tot gisteren naar webcasso nog niets vernomen.
Uw dossier 8468631 en van klacht 622616.
P/S webcasso en direct pay zijn een en dezelfde.

Gewenste Oplossing:

mijn 115,29 terug op mijn bank, dan is de klacht afgedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 04 augustus 2017 om 16:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer /mevrouw ,

Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Wij begrijpen dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Wij willen u hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij hebben uw klacht zojuist telefonisch met u besproken en opgelost. Tevens is er per mail nog een bevestiging verzonden. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben neemt u gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Webcasso BV.

Heeft op 04 augustus 2017 om 16:41 geantwoord

ik ga naar mijn advocaat daar dit niet klopt afspraak is afspraak.

Alle klachten die gemeld zijn door Martin roos