Klacht: Nu al jaren geen reactie op fout

op 28 april 2016 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jarenlang melden wij regelmatig op de juiste manier dat ons adres ” brieversweg 51 te Damme gelijk is aan hetzelfde adres te moerkerke. Immers is moerkerke een gehucht van Damme. Er is ook te Brugge een brieversweg, weliswaar 10 kilometer van ons verwijderd. En nu al evenveel jaren krijgen wij geen gehoor van TomTom die wel grote fierheid betoont aangezien zij dagdagelijks hun fouten zouden verbeteren. Quod non dus.
Een antwoord op onze tientallen vriendelijke foutaangiften kregen wij uiteraard nog nooit. Wel worden onze DHL pakjes steevast aan het foute adres geleverd. Zij gebruiken immers TomTom vrees ik…….
Andere routeprogrammas hebben geen enkele moeite om ons te vinden, het weze in Damme of in moerkerke…..
Ten einde raad proberen wij het nu eens via deze site. Op hoop van zegen…..

Gewenste Oplossing:

Wanneer iemand ons adres intikt en ongeacht of het nu in Damme of in moerkerke is bij ons terechtkomt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TomTom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Philipmarroyen