Klacht: NTI reageert niet

op 30 november 2011 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Op 5-10-2011 ben ik een studie begonnen die uit 3 modulen bestaat.

5-10-2011 Ik meld mij aan bij de digitale leeromgeving en activeer. Daarna kan ik niet inloggen.
5-10-2011 Ik stuur een e-mail naar vragen@nti.nl en leg het probleem uit.
11-10-2011 Geen antwoord, dus ik stuur een rappel.
17-10-2011 Eindelijk antwoord: er zijn problemen met Studentennet.
31-10-2011 Aangezien ik nog steeds niet kan inloggen, nog maar eens gevraagd of er nog steeds problemen zijn.
15-11-2011 Nog geen antwoord. Ik Stuur Els Beltman een e-mail.
16-11-2011 Probleem opgelost. Er waren helemaal geen problemen met Studentennet (mijn conclusie) maar ik had leestekens in mijn wachtwoord gebruikt en daarvan gaat het systeem kennelijk over zijn nek.

Volgende probleem: De verkeerde module staat in Studentennet – die wordt in mei3013 pas verstuurd. De module waarvoor ik huiswerk moet inleveren, staat er niet bij.
16-11-2011 Els Beltman teruggemaild en het probleem uitgelegd.
17-11-2011 E-mail van Els Beltman: hier kan ze niets aan doen, dat is voor de mentor. Ze heeft de e-mail doorgestuurd naar de mentor (om het proces te bespoedigen).

Het is nu 30-11-2011. Je raadt het: geen antwoord van de mentor.

2-12-2011 Mentor heeft mij gebeld. E.e.a. is een vergissing mijnerzijds (de module staat elders op Studentennet en niet bij huiswerk omdat het niet hoeft te worden ingestuurd).

Het blijft voor mij wel een raadsel waarom het 2 maanden geduurd heeft voordat alles was opgelost. Dit had binnen een week gekund! Jammer, maar ik kan aan de slag :).

Probleem is opgelost!

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:21 geantwoord

Beste student, excuses dat wij nooit meer op uw klacht hebben gereageerd. Helaas was klacht.nl aan onze aandacht ontsnapt. Vervelend dat het in die tijd 2 maanden heeft geduurd dat alles werd opgelost. Fijn om te zien dat het uiteindelijk wel is opgelost. Voor nu een fijne dag. ^LS

Alle klachten die gemeld zijn door jjimmink