Klacht: NTI ontvangt mijn huiswerk niet want ze hebben plots een andere persoon die het huiswerk nakijkt

op 15 juni 2011 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Vorig jaar 2010 ben ik begonnen met een cursus via het NTI. Netjes mijn huiswerk verstuurd per email. begin maart weer een groot deel van mijn huiswerk ingeleverd per email. Geen reactie. Nog eens extra mail verstuurd of het ontvangen is; weer geen reactie. Tijdens mijn werk probeer ik in contact te komen via een mailadres op de site van het nti. Dan komen ze terug met een reactie; wij hebben iedere student op de hoogte gebracht dat er een andere lerares is die het huiswerk nakijkt, inmiddels is het nu juni en ben ik dus 4 mnd verder. In de tussentijd wel een aanmaning krijgen en als een gek de kosten betaald. Maar nog geen huiswerk nagekeken. Er wordt mij verteld dat het emailadres sinds de switch van lerares niet meer in gebruik is. Vreemd want mijn mails bouncen niet zodat ik zeker had geweten dat het adres niet meer in gebruik was! Een mailadres van het NTI (en eindigend op nti) wat wordt afgesloten zou moeten bouncen of direct gekoppeld moeten zijn aan de juiste persoon die wel het huiswerk nakijkt! Daarnaast wordt de schuld in mijn schoenen geschoven dat ik een verkeerd mailadres heb gebruikt. maar als bedrijf kun je toch zeker wel mails nakijken??? Ik vind het echt te belachelijk voor woorden. het is inmiddels juni en ben ik 4mnd verder en is er nog geen huiswerk nagekeken.

ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg wat ik voor deze cursus aan NTI heb betaald zodat ik daar mijn nieuwe studie van kan betalen!

ik vind het belachelijk dat ik wel de moeite doe om alle kosten te betalen omdat ze ook nog zo bijdehand aanmaningen sturen maar huiswerk nakijken ho maar!!! Ik heb alles bij elkaar bijna een jaar verder zonde van mijn tijd ik wil mijn studie afronden en mag nu een snel cursus gaan doen omdat ik mijn toko wil openen!!!!!

Bericht van

6 jaren geleden - Beste student, Wilt u zo vriendelijk mij uw studentnummer te mailen via els.beltman@nti.nl . Vriendelijke groet, Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:16 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! '^LS

Alle klachten die gemeld zijn door naatje79