Klacht: nti komt afspraken niet na.

op 25 oktober 2011 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik ben gestart bij het nti aan een opleiding en wou dat ik er nooit aan begonnen was. Ze bellen niet terug na dat meerdere keren beloofd te hebben. Heb daar zelfs een verkeerd examen gekregen en als je daar dan over opbelt krijg je te horen dat je je cijfer maar af moet wachten en dat als dat een voldoende is dat er dan toch geen probleem is. En zo kan ik nog wel even door gaan voor iedereen die er over nadenkt om bij nti te beginnen vooral niet doen!!!

Afspraken nakomen terug bellen als dat wordt gevraagd en de goede examens geven.

Bericht van

5 jaren geleden - Beste Sandy, Wat vervelend dat je kennelijk contact zoekt met iemand bij het NTI en dat men niet terugbelt. Ik kan op dit moment niet zien wat hier aan de hand is, omdat ik je studentgegevens niet ken. Wil je die naar mij mailen via els.beltman@nti.nl. Standaard wordt een student ook door de mentor benaderd, enkele weken na de start van de opleiding, om alles rond de studie door te nemen. Een examen aanmelden dat niet bij je opleiding hoort is technisch gezien niet mogelijk. Als jij aangeeft een verkeerd examen gehad te hebben ( schriftelijk? ) , is het dan bij de surveillant gemeld? Kortom, ik wil heel graag duidelijkheid scheppen, maar heb daarvoor wel je gegevens nodig. Vriendelijke groet, Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:10 geantwoord

Beste Sandy,

Vriendelijke groet,

Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

Alle klachten die gemeld zijn door sandydejong