Klacht: Verkeerde informatie op de stationsborden en vertraging.

op 08 februari 2010 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Omschrijving klacht

Door de vertraging van de NS mag ik onderhand dagelijks nakomen op school, dit omdat wij sinds kort een nieuwe regel hebben die het te laat komen een stuk erger maakt.
1-15 min te laat is een half uur nakomen, 15-30 min te laat is een uur nakomen etc.
Geregeld kom ik door die irritante vertraging steeds 15 min te laat op school en ben dit zo spuugzat aan het worden.
Hoe moeilijk kan het zijn om eens gewoon op tijd te rijden.
Ik word gedwongen een trein eerder te nemen, wat betekend dat ik 30 min eerder op moet en 30 min te vroeg op school ben omdat die trein wel gewoon op tijd rijdt.
Nu het volgende probleem, vanochtend stond ik te wachten op de trein en tot 07.55 werd er niets aan gegeven, de trein hoort te vertrekken om 07.50.
Ineens werd er 10 min vertraging aan gegeven, daarna 15 min en daarna 20.
Dit maakt het voor mij al onmogelijk optijd op school te komen en kan dus net zo goed thuis blijven, dus naar huis lopend zie ik tot mijn grote verbazing de trein richting utrecht langs rijden, de trein waar ik in had moeten zitten.
Rijdt toch eens op tijd en kap met het fout informeren op die stomme borden op het station.

Gewenste oplossing

Dat er eens een heel stuk minder gefaald met vertragingen en dat de vertragingsinformatie op de borden eens kloppen zodat ik niet weer voor niets naar huis ga.

Alle klachten die gemeld zijn door Deborah86