Klacht: onjuiste mededeling die geld kostte

op 29 december 2009 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

vandaag,28 december 2009, hebben mijn vrouw en ik door toedoen van een personeelslid van de spoorwegen,met een onnodig dure kaart gereden ONDANKS MIJN GEUITE TWIJFEL OVER DE JUISTHEID VAN HET ANTWOORD OP ONZE VRAAG TERPLEKKE.Een tweede reiziger kon nl gratis meerijden terwijl dit in Apeldoorn op het station ontkend werd.We hebben daardoor onnodig 27,50 euro uitgegeven voor een enkele reis van Apeldoorn naar Den helder.( met een zg.Blokkerkaartaanbieding).hoe verder te handelen in deze?

Gewenste oplossing

Ik tyaxeer dat ik 14 euro te veel heb betaald.dit wil ik graag geretourneerd zien

Reactie van de melder van de klacht birke008

10 jaren geleden - mijn klacht betrof de N.S.!!!!! en niet een energiebedrijf

Bericht van allard

10 jaren geleden - Excuses, klacht is nu toegekend aan de NS.

Alle klachten die gemeld zijn door birke008