Klacht: Klantenservice extreem slecht!!

op 17 mei 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

De NS klantenservice levert totaal geen service. Twee maanden geleden middels hun chat contact gehad met een medewerker om mijn daluren abonnement af te zeggen. Vervolgens zou ik het abonnement via een betaalautomaat kunnen verwijderen. Dat bleek niet het geval te zijn. Ook nooit een bevestiging van opzegging ontvangen.

Op 14 mei wederom via de chat contact gehad met een medewerker, die pas UREN later reageert en mij dan verteld dat hij einde dienst heeft, dat zijn collega mijn zaak over neemt. Er is hier totaal geen sprake van gast-gastheer relatie. Werkt men hier met studenten? Er is totaal geen positieve klantbeleving te vinden.

Op vrijdag 15 mei omstreeks 10 uur via facebook een bericht gestuurd en verzocht om schriftelijke bevestiging van opzegging. Pas om 15:30 uur een reactie maar nog geen schriftelijke bevestiging van opzegging ontvangen!

Dit bedrijf levert momenteel een waardeloze service. Doe er wat aan want dit kost klanten.

Graag compensatie en annulering daluren abonnement. Advies is meer bekwame medewerkers in te zetten en te handelen naar wens van de klant.

Abonnementen afzeggen zou men ook zelf online moeten kunnen, vooral omdat de klantenservice niet doet wat er gevraagd wordt!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Facma