Klacht: Klacht overstap Nederlandse Energie Maatschappij

op 30 november 2008 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zogenaamd toestemming geven over een overstap naar de NEM op basis van een vaag telefoongesprek. Papieren terugsturen dat je dat NIET wil. Maar die hebben ze natuurlijk nooit ontvangen. Vervolgens nog 2 aangetekende brieven gestuurd dat ik echt GEEN klant wil worden. En doodleuk doorgaan alsof er niks aan de hand is, en dan ook nog gewoon automatisch geld incasseren……Het lef!! Het kost me een halve dag in de week om uit te leggen dat ik GEEN klant wil worden, brieven te sturen, automatische boekingen te storneren, etc. Beste NEM ik wil GEEN klant worden. Nu niet, dan niet, nooit niet!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 januari 2013 om 09:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht hoort niet bij NS, maar bij de NEM

Alle klachten die gemeld zijn door Archive