Klacht: Klacht fietskluis 3

op 20 januari 2010 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Omschrijving klacht

Sinds de verplaatsing van de fietskluizen in Winschoten, waaronder mijn fietskluis 3, kan de deur van mijn fietskluis 3 niet meer op slot.

Ten eerste heeft het mij verbaasd dat de fietskluizen zijn verplaatst zonder hiervan op de hoogte te zijn gesteld.

Daarnaast kan sinds de verplaatsing van mijn fietskluis de deur niet meer op slot. Ik heb hierover meerdere keren gebeld, maar tot op heden is het probleem niet opgelost.
De eerste keer dat ik reactie kreeg van de Nederlandse Spoorwegen (NS) was op 15 december 2009 om 14:21 uur. Op mijn voicemail is de volgende tekst ingesproken door x van x:
De aannemer is ter plaatse geweest en heeft de deur weer gangbaar gemaakt.
De volgende dag was er niets veranderd. De deur kon nog steeds niet op slot.

Ik heb daarom weer gebeld met de NS. Op 21 december 2009 werd ik teruggebeld door Ellen Gijs (de naam kon ik niet goed horen). Zij heeft om 13:36 uur mijn voicemail ingesproken met de volgende tekst:
Geen terugkoppeling van de projectleider aldaar. Ik ga de storing alsnog opnieuw doorgeven. Ik ga u morgen terug bellen.

Tot op heden ben ik niet weer teruggebeld en de klacht is dan ook nog steeds niet verholpen.

Gewenste oplossing

Als er veranderingen zijn, verwacht ik dat u de klant hiervan op de hoogte gaat stellen.

Ik verwacht nu op zeer korte termijn een reactie en oplossing. Ik heb een paar keer aangegeven dat ik nieuwe witte fietskluis wil. Kan dat niet geregeld worden??.
Ik wil restitutie voor de periode dat ik mijn fietskluis niet op slot kon doen. Ik heb nu het volledige bedrag betaald, maar niet de service gekregen die ik hoor te verwachten. Ik heb het risico gelopen en loop nu nog steeds risico dat mijn fiets werd/wordt vernield/gestolen.

Alle klachten die gemeld zijn door l.kroeze