Klacht: Incasso mislukt

op 06 mei 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Een paar maanden geleden heb ik mijn rek.nummer gewijzigd via MijnNS . Ik heb destijds een ontvangstbevestiging ontvangen dat men de wijziging correct had doorgevoerd.

Desalniettemin heeft men mijn abonnementskosten (20 euro) geïncasseerd van een onjuist rek.nummer (dit is dus mislukt) en is verzuimd mij hierover te berichten. In plaats hiervan is direct een incassobureau ingeschakeld.

Ik heb hierover contact opgenomen op 06-03-2019 (zowel telefonisch als via de chat) en men heeft aangegeven dat de fout inderdaad bij hen lag (dit heb ik schriftelijk bevestigd gekregen). Desalniettemin hadden de medewerkers niet de rechten om dit te corrigeren en moest ik een officiële klacht indienen. Ik zou dan binnen 5 werkdagen reactie krijgen. In de tussentijd moest ik de vordering van het incassobureau met spoed betalen!

Nu 2 maanden later en diverse belletjes verder is mij aangegeven dat men nog niet toe is gekomen aan de behandeling van deze klacht en dat men geen zicht heeft OF en zo ja, wanneer deze klacht in behandeling zal worden genomen.

De incassokosten die ik ten onrechte heb moeten betalen retour en contact!
referentienummer: 5089683282

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nickdebeer1988