Klacht: het moet toch beter kunnen…..

op 13 september 2010 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10-9 sein/wisselstoring bij Weesp. Daardoor geen treinen naar Lelystad maar wel 4 sprinters binnen half uur met eindstation Oostvaarders. Waarom kon de NS niet anticiperen omdat ééb vandie treinen door te laten lopen naar Lelystad??? Slechte communicatie over wanneer er wel weer een trein met eindpunt Lelystad gng rijden.
Op 13-9 rijdt de trein van 6.30 niet. Geen trein te zien op dat moment en ook geen aankondiging hierover via het omroepystseem. 10 min later komt er een tekorte trein maar in de trein geen enkele info of excuses over de vertraging. Wat stelt een service nog voor???

Gewenste oplossing

Duidelijke en heldere COMMUNICATIE over het hoe en waarom bij verstoringen. Daar zijn treinreizigers bij gebaat als er verstoringen zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door refjan