Klacht: Dhr

op 27 juli 2010 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kan het niet verkroppen als er te Amersfoort wordt omgeroepen dat de trein richting Leeuwarden niet rijdt, dat alle passagiers met de trein van Groningen naar Zwolle moeten. Net voor het instappen in de trein van Groningen op spoor 2 zie je de trein netjes binnenkomen op 4a, zoals gebruikelijk welliswaar vertraagd. Wat is hier de rede van? De informatieborden mogen we ook niet geloven, kennelijk de omroep informatie ook niet. NS, wat wilt u? Ik ben een gebroken voet en dan is dit soort grappen niet leuk. Dan zie ik een jonge dame (ongeveer 6 jaar) met een zware koffer sjouwen van spoor 4 naar 2. waarbij een steile trap niet uitnodigend is met een zware koffer. Helemaal niet dat het niet nodig blijkt.

Ik vraag mij af of dit de manier is om CO2 te reduceren. Jullie sturen de mensen terug de auto in. Betaal ik voor deze service?
Dit is niet de eerste keer dat ik ontevreden ben voor alle duidelijkheid. Een foutje is menselijk maar herstel het dan, wees transparant. Je kanten hebben er recht op.

Gewenste oplossing

De volgende vraag kan ik achteraf pas beantwoorden, niet nu

Alle klachten die gemeld zijn door erikdebruijne